stuiterbal

13 juni 2018 - Oranjestad, Aruba

stuiteren-1

Oooh jee wat een herkenning heb ik deze week, met de eerste weken toen ik van thuis naar hier kwam. Toen was ik ook zo een ontzettende stuiterbal tav emoties. Nu opnieuw, ik wil naar huis, ik wil niet naar huis, blij, verdrietig, soms gefrustreerd, soms trots. Ik ga hier veel mensen missen die er waren voor mij zonder voorwaarden.Kinderen achterlaten waarvan je weet dat ze niet de kansen gaan krijgen die ze verdienen.

maatjesBlij dat ik nog wat moois mag gaan beleven in Costa Rica, maar tegelijkertijd de vreselijke gedachte afscheid te moeten nemen van mijn maatje Irene.

Hoe bijzonder is het iemand die je niet kent te ontmoeten op de luchthaven van Amsterdam en je vanaf het eerste moment je op je gemak te voelen.  Drie maanden heel intens samen geleefd alles gedeeld, lief en leed, vreugde, verdriet, boosheid, frustratie, verliefdheid, en genoten van de mooie plekjes op Aruba....

Van de vele tranen en emoties worden we weer erg moe merken we. Woensdag heb ik mijn collega Denise haar vriendin, Heleen, mee op sleeptouw genomen. Een leuke dame en vooral lief.

gezellige avondVerder heb ik vrijdag een top avond gehad met een Amerikaan Pat, manager in een vijfsterren restaurant bij Miami Beach. Zo eenvoudig in contact terwijl hij de meest bekende personen tegen komt en dan uitgerekend een avondje met mij wil doorbrengen. Hij heeft nu zijn baan opgezegd om droom van DJ waar te maken. Met name liedjes mixen van deep house is een gezellige bendezijn specialiteit. Zijn droom is snorkelenom te wonen in Aruba.

Zaterdag zijn we met zijn vieren eindelijk gaan snorkelen. Wat was dit een bijzonder moment. Mijn panische angst voor vissen overwonnen om te gaan zwemmen en uiteindelijk ook met een duikbril te genieten van de prachtige onderwaterwereld.girl power

Daarna onze twee nieuwe vrienden mee genomen naar ons favoriete plekje “de binnenpretjezeerovers” om te genieten van verse vis en het eten in alle eenvoud met de handen.  Altijd een belevenis dus ook voor hun een hele leuke ervaring.

Zondag hadden we een rustdag nodig die we dan ook genomen hebben, beginnend met een ontbijtje aan het strand en vervolgens genoten van zon, zee, strand en latin muziek.  Altijd feest in Aruba.ontbijtje op het strand

Zaterdag en zondag uitgegaan. Maar ik merk dat de losse contacten en het mannelijk schoon me niet de voldoening geven die ik zoek. Dus tijd om mijn pijlen weer op België/Nederland te richten. En daar te kijken wat op mijn levenspad komt.

Op naar een week volgepland met afscheid nemen van personen, van leuke plekjes, van de sfeer en vooral van elkaar….

doel voor komende periode

1. Els Weekers:
    14 juni 2018
    Hoi meid. Niet gemakkelijk om iets moois af te sluiten. Koester maar alles en geef het een bijzondere plaats. We zullen proberen om je hier op te vangen. En er te zijn als je ons nodig hebt. Dikke kus. 😙
  2. Silvie:
    14 juni 2018