voorlopig laatste selfie

15 juni 2018 - San José, Costa Rica

voorlopig laatste selfie

Okay hier zit ik dan in panama. Mijn tussenstop van vijf uur voor ik door kan naar Costa Rica.
Net bij het opstijgen, definitief weg van aruba, overmande me alle emoties. Wat kan een mens soms geleidt worden door zojn emoties.
Ook deze week was het stap voor stap omgaan met je emoties en afscheid nemen van puders en kinderen.
Bepaalde ouders hebben een bijzondere plek in je hart ingenomen. Alsook een aantal maatjes die ik hier heb leren kennen, zoals Nina en Anouk, maar ook mijn dansleraars Gabriel en Eric. Iedereen is hier ontzettend warm en open.
Maar ht ergste moment was afscheid nemen van mijn maatje voor het leven, die nu al mijn geheimen kent, Irene. We delen nu samen een bijzondere levenservaring om nooit meer te vergeten.ons favoriete pauzeplekje
Afspraak is what happens in Aruba, stays in Aruba 😂.
We hebben iedere dag nog met volle teugen genoten. Iedere dag nog ergens lekker gaan eten aangevuld met een lekker wijntje. Veel overdacht en herinneringen opgehaald.
bugaloeWoensdagavond heb ik Irene eindelijk zover gekregen om mee te gaan naar Bugaloe waar iedere woensdagavond een Workshop salsa en merengue gegeven wordt. Ik heb in die drie maanden nog nooit zoveel gedanst, met dank aan een vriend van Anouk, Gabriel, Eric en Anouk zelf 😉. En als grote verrassing werd er omgeroepen dat ik het eiland ging verlaten en dat ik daarom midden op de dansvloer moest verschijnen. Alle mannen komen dan rond je dansen en dansen om beurt met je. Echt een superleuke en lieve verrassing. Terwijl ik alleen maar mezelf heb gegeven als persoon krijg ik ook hier weer een warm afscheid, veel lieve knuffels en veel mooie woorden.
Soms overweldigd me alle liefde en goedheid die je kunt ontvangen, alleen maar omdat je bent wie je bent.

Nu ben ik onderweg naar alweer zeer warme open personen die ik op het juiste moment in mijn leven weer tegenkwam. Toeval bestaat niet zeggen ze vaak ...
Hier ga ik een bijzondere week tegemoet wat de nodige afleiding moet geven om alls op aruba een plekje te geven.
Volgende week voldoende tijd om mijn blog te maken met al het moois dat Costa Rica mij te bieden had xxx

Wat een wijsheid, nu nog geloven

1. Hanneke:
    15 juni 2018
    Geniet van Costa Rica en de groetjes aan Renée en haar gezin!
    Groetjes Hanneke
  2. Susan Abels:
    20 juni 2018
    Met plezier je blog gelezen. Wat een diversiteit aan ervaringen, geweldig. Super, dat je dat allemaal hebt mogen meemaken. Super wat je daar hebt neergezet. Geniet van Costa Rica en welkom terug. Tot gauw. Groetjes