Een tussendoortje :-)

29 mei 2018 - Oranjestad, Aruba

prachtige levensvragen :-)

Heb je iemand ontmoet die je leven heeft verandert?

Ja met zekerheid! ten eerste de micky’s foundation. Deze ontmoeting heeft me de stap laten zetten om voor mezelf te kiezen en dus heel mijn leven gewijzigd. Ten tweede heb ik vrienden en collega’s  op een bijzondere manier leren kennen. Zo liefdevol en overweldigend warm.Ten derde mijn mattie Irene, een persoon, om nooit meer te vergeten samen met de bijzondere belevenissen die we samen hebben mogen delen.

Wat is het leukste feestje dat je ooit bent geweest?

Echt geen idee, alle feestjes zijn leuk. Bijzonder was mijn eerste stap als single in het uitgangsleven bij soiree excentrique tot in de vroege uurtjes. En mijn afscheidsdrink in de ketel, waar iedereen die me dierbaar is aanwezig was.

Met wie heb je voor het laatst contact gehad via whats app?

Met Bianca, een bijzondere vriendin.

Wie is op dit moment jouw lievelingsartiest?

Op de muziek van Dimitri Vegas en Like Mike kan ik helemaal los gaan en even het gepieker uitzetten.

Wat is de raarste droom die je ooit gehad hebt?

Geen idee want meestal slaap ik ofwel goed en herinner ik me niks. Ofwel slaap ik zo licht dat ik me enkel het gepieker herinner.

Waar was je afgelopen week het meest dankbaar voor?

Dat ik frustratie en teleurstelling binnen het project kon ombuigen naar het zien van kansen en uitdagingen.

Wat heb je altijd al willen leren?

Leren genieten van het moment, leven in het moment en me minder zorgen maken over de toekomst, wat als, dan, misschien, ....

Hoe denk je dat anderen je zien als ze je voor het eerst ontmoeten?

Reeds vaak gehoord dat ik afstandelijk en arrogant overkom. Deze houding is een buitenkant om mijn grote onzekerheid in het tegemoet gaan van mensenmassa’s en nieuwe contacten te verstoppen.

Wat is jouw favoriete drankje?

Een jagermeister redbull, je wordt er energiek van, gecombineerd met een beetje ongeremder, ideaal om uit te gaan en dus belangrijk in de komende maanden 😂

1. Pauline:
    29 mei 2018
    Wat leuk dat je dit nog even met ons deelt... Persoonlijk vindt k je laatste 2 antwoorden heel erg grappig (en vooral erg herkenbaar).
    Super dat je je ervaringen ginds als iets positiefs kan zien intussen en niet enkel de 'moeilijke' kanten ervan ervaart.
  2. Maddy:
    Helemaal mindful jij..
  3. Irene:
    29 mei 2018
    Wat een Belgische op Aruba samen met een Nederlandse voor Ervaringen opdoet, bijzonder.
    Wat een Nederlandse samen met een Belgische op Aruba voor ervaringen opdoet, bijzonder. Samen twee mattys, samen een teampjejeje, dat is dus een mini teampje.
    En ik hoop dat je op de eerste plaats jezelf ontmoet hebt en tegen jezelf zegt hallo Silvie, ik mag er wezen en ik ben goed zoals ik ben. Houdt dat vast. knuffel van mij.
  4. Astrid Zeferer:
    29 mei 2018
    Go Girl 🙏🏻 Je doet het maar ! Top en inspirerend.
  5. Hanneke:
    30 mei 2018
    Wat ben je goed bezig met jezelf te herontdekken én ontwikkelen! Ik zie nu inderdaad een andere Silvie. Geen afstandelijke en arrogante 😉. Maar ik herken die eigenschappen wel, mijn moeder heeft dat ook eens te horen gekregen, terwijl het puur onzekerheid was.