Mijn "vlucht" naar Aruba

18 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

mijn maatje Irene voor de komende 3 maandengeïnstalleerd met goed boek en latin muziek :-)Het plonsbadje op het domein :-)mijn persoonlijk hoekje in mijn kamerEHBO pakketveilig aangekomen in ArubaHier zit ik dan in het vliegtuig op weg naar... wat de toekomst brengt.  Ik kan me er niks meer bij voorstellen, dat is wat me zo beangstigd.

Ik vind het nog steeds onwerkelijk hoeveel vriendschap en liefde in de afgelopen periode op me af is gekomen.  Moeilijk om toe te laten als je je zelf niet de moeite waard vindt.

Maar toch heb ik ook enorm genoten van jullie lieve woorden, daden, knuffels en cadeautjes.

Ik ga dit avontuur aan samen met Irene.  Onze eerste ontmoeting was meteen warm en hartelijk. Veel levenservaring waar ik veel van kan leren. We gaan met heel veel enthousiasme deze uitdaging tegemoet en zijn van plan er een toptijd van te maken, voor de ouders en kindjes, maar ook voor onszelf.

1. Poosen Emmy:
    18 maart 2018
    Dag schat en alles ok daar...heel veel wat op je af komt zeker ...Hoop dat het je goed gaat heel mooie foto's..Dikke kus Emmy
  2. Pauline:
    18 maart 2018
    Leuk dat je zo een warme hartelijke collega hebt daar... Jullie gaan t daar fijn hebben.
    Hier is t intussen terug berekoud... Dus geniet jij daar maar lekker van t klimaat.
    En... Jij bent zeker de moeite waard !!! ... Voor ons hier en zeker ook voor de families die je ginds gaat leren kennen en helpen.
  3. Gerda:
    Hallo
    Geniet maar en bedenk dat de volgende periode in je leven een enorme verrijking zullen zijn op alle vlakken
    Ik zal je met veel plezier volgen!
  4. Silvie:
    18 maart 2018
    Dank jullie wel allemaal x
  5. Suzanne:
    21 maart 2018
    Silvie, een heel mooie tijd gewenst daar op Aruba, heel veel liefs en succes, sterkte en wat je nog meer nodig hebt, kus