onze eerste week op Aruba

25 maart 2018 - Oranjestad, Aruba

werkkleding :-)Wat kan ik allemaal vertellen?  En wat wil ik jullie allemaal vertellen?

We hebben een drukke, emotionele week achter de rug.  We hebben veel nieuwe kinderen en hun ouders leren kennen, stuk voor stuk oogappeltjes met lieve hartelijke ouders.  Iedereen heeft hoge verwachtingen van ons, terwijl we maar een druppel op een hete plaat zijn.  Schrijnende situaties hebben we hier gezien waardoor ook de tranen en frustraties niet konden uitblijven.

Irene en ik kunnen gelukkig veel op elkaar rekenen, met elkaar praten en van gedachten wisselen.  We vormen nu al een teampje voor ouders en kinderen.

We hebben deze week ook veel nieuwe aanmeldingen gezien en konden het niet over ons hart krijgen om deze op een wachtlijst te plaatsen, zo dus maken we het ons niet makkelijk.  Ma ja ze zeggen altijd moeilijk gaat ook.

Mijn Auto was ondertussen ook een uitdaging geworden want die blokkeerde vaak de sleutel zodat ik hem niet van het stopcontact kon trekken. Dus na veel frustratie een nieuwe gevraagd en nu een luxe model gekregen.mijn nieuwe lux auto, ook een nissan :-)

Deze week hebben we een lezing van Amerikaanse therapeuten bijgewoond en wat was dat fijn voor mijn zelfvertrouwen! Merken dat er niets nieuws verteld wordt.  Zaterdag hebben we dan vervolgens de hele dag samen met hun consulten gedaan in het Ritz-Carlton hotel voor bekende en nieuwe kinderen.  En ook dat was werkkleding voor het Ritz-Carlton hotel :-)emotioneel, voor hen en voor ons, maar ook top om te kunnen overleggen en de bevestiging krijgen dat we dezelfde meningen hebben.Tot slot hebben Irene en ik tot zaterdagnacht gewerkt aan ons behandelschema om toch maar alle kinderen te kunnen helpen.

Verder hebben we deze week voor het avond eten onze uitdaging gevonden in het lekker Koolhydraat arm koken, echt top.genieten van een zelfgemaakte sangriaen een heerlijke salade op ons terras

En ik ben mijn eerste LA style Salsa les gaan volgen en Bachata les :-)

Vandaag zondag gaan we hopelijk relaxt afsluiten in palm beach, flaneren en een hapje en een drankje :-)

tot volgende week voor het vervolgons huisjemijn plekjewoonkamer

1. Pauline:
    25 maart 2018
    Fijn je te lezen... Het zonnetje doet je in elk geval wel goed precies en dat eten ziet er heerlijk uit. Dat je schrijnende situaties ziet daar bewijst des te meer hoe jullie daar nodig zijn. Geniet maar van de liefde waarmee die kindjes en hun familie je ontvangen. Ik ben aan deze kant in elk geval heel erg fier op u, en op hoe je daar mensen aan het helpen bent...
    Vergeet door t LA dansen je Cuban pasjes maar niet he ;-).
  2. Els Weekers:
    26 maart 2018
    Hallo Silvie. Heerlijk om je verhalen te lezen. En zeker de steun en hulp die je daar kan geven. Zie dat je toch ook een beetje kan ontspannen. En die salsalessen zullen ook wel deugd doen. Maar hier mis ik je toch wel. Hoor je weer volgende week. Dikke kus 😘
  3. Silvie:
    27 maart 2018
    jullie zijn schatten X
  4. Paul Jordens:
    29 maart 2018
    Leuk om te lezen Silvie. Wil best geloven dat je in een compleet andere wereld terecht bent gekomen. Maar maakt het er het beste van.....komt vast allemaal goed. Veel (werk)plezier nog!!