week 2 een druppel op een hete plaat

2 april 2018 - Oranjestad, Aruba

Vandaag is week 2 alweer om.  We zijn deze week vol goede moet aan onze behandelingen begonnen.  Ik heb geprobeerd om alle emoties van de eerste week een plekje te geven.  En me voor te nemen te doen wat ik kan.  Het lijkt soms op een druppel op een hete plaat.  Maar ouders zijn zo dankbaar met de minimale adviezen die we geven.

We missen beiden wel een uitgebreider team om een kind en ouders heen.  Je neemt hier meerdere rollen op je terwijl dat niet je deskundigheid is.

Het is vaak de weg zoeken, kijken wat een logische weg is van kind naar kind en waar je kunt lunchen in deze hitte.

Dit weekend hebben we onszelf de rust gegund om volop te genieten van alle mooie dingen dat het eiland te bieden heeft. Zoals de Hooiberg beklimmen hooiberg,hooiberg de muurschilderingen in San NicolaasSan NicolaasSan Nicolaas,San Nicolaas San Nicolaaseten bij de Zeerovers,eten bij de zeerover uitzicht tijdens etentje zeeroversuitzicht tijdens etentje zeeroversuitzicht tijdens etentje zeeroversgenieten van zon, zee en strand, namiddagje shoppen in oranjestaden weer gaan rennen bij een prachtige zonsondergang langs Palm Beach.

1. Rachel vandenreydt:
    2 april 2018
    Ik vindt geweldig wat je allemaal doet Mieke geniet ervan