week 4 een mini city tripje naar Orlando

19 april 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hier zit ik met een kippensoepje aan tafel, want mijn hele systeem is in de war met erge buikklachten als gevolg.  Hierdoor heb ik ook mijn blog later dan normaal geupdate.  Vandaar nu pas de update van week 4.

Week 4 was een bijzondere week omdat ik halsoverkop toch besloot om een maatje van Aruba te gaan opzoeken in Orlando. met mijn hoofd in de wolken

Zijn voorstel was om de Universal Studio's te gaan bezoeken, een helikopter vlucht te maken en een dagje te gaan shoppen.  Hoe kan een vrouw als ik daar nu aan weerstaan?  Ik vond het een beetje zot, maar ben toch de uitdaging aangegaan.  Eenmaal mijn ESTA binnen was tickets geboekt en alles liep in een stroomversnelling.  Ik voelde me net een klein kindje dat naar een snoepjeswinkel mocht :-)

Het werken ging afgelopen week zijn gangetje.  Het is alleen een zoektocht hoe je goed voor jezelf kunt zorgen.  Want door de vele reistijd en soms barre omstandigheden waar je thuis komt vermijd je veel te drinken want het plassen wordt dan een probleem.  En soms omwille van praktische reisroutes neem je niet echt pauze ofwel in een veel te warme auto, ...

islands of adverntureVerder was dit weekend een grote belevenis. Universal studio's wereld

Wat waren de parken mooi en een grote Speeltuin volwassenen.  achtbanen

Echt mijn ogen uitgekeken en genoten van de attracties en het gezelschap. 's Avonds heerlijk gegeten en genoten in het grootste Hard Rock Cafe van de wereld :-) hard rock cafe orlando

De dag erna het shoppen is toch waanzin.  Je ziet mensen gewoon met grote koffers gevuld met aankopen rondlopen:-) niet normaal. Ik vind het niet perse veel goedkoper dan in Nederland of in de outlet dorpen maar in verhouding met Aruba was het wel veel goedkoper.

klaar om op te stijgenDe Helikoptervlucht was het einde.  Onvoorstelbaar wat een vrij gevoel je krijgt en wat een overzicht. blik op de zonsondergang Dat wil ik als ik kan nog vaak herhalen op andere mooie plekken in de wereld.vulcano Bay

Ik zag gisteren avond een para-sailing uitje. Dat lijkt me nu toch echt wel de moeite waard om te overwegen.

Het weekend heeft echter flink zijn tol geëist, door het gekke eten denk ik.  Er is nagenoeg niks zonder lactose, gluten en vetten.  Niet te geloven wat daar allemaal op de kaart staat en hoeveel calorieën alles bevat.  Dus resultaat twee dagen na het werken plat gelegen met ernstige buikkrampen en hoofdpijn.  Nu aan het opkikkeren door een heerlijke maaltijd soep met kip dat Irene heeft gemaakt.  Ze zorgt ontzettend goed voor me en waakt over me :-)

1. Pauline:
    19 april 2018
    Super dat je hebt genoten van je uitstap. En goed dat Irene zo goed voor je zorgt... Binnen enkele dagen zal je wel weer ok zijn. 4eweek .. dus je eerste maand is al om... Wat gaat t toch snel he.
  2. Rachel vandenreydt:
    19 april 2018
    Wat is dat toch mooi allemaal , laat het allemaal maar op je afkomen en geniet er van het is een fantastische belevenis en laat het zomaar doorgaan , genieten Silvy ❤️❤️❤️❤️😘😘😘
  3. Els Weekers:
    20 april 2018
    Je hebt weer een super weekendje gehad meid. Geniet maar met volle teugen. Fijn om daar te verblijven met een super collega. 😙😙😙