week 3 in rustiger vaarwater

8 april 2018 - Oranjestad, Aruba

De week gestart met een dagje extra verlof.  Wat was dit heerlijk.

otrich farm

Uitstap naar een ambachtelijk marktje met allemaal leuke spulletjes.  Waar ik het uiteindelijk ook weer niet kon laten om een armbandje te kopen :-)

Vervolgens in de zeereden we door naar de zijde van het eiland met de ruigere zee naar de goudmijn.  Op de foto kun je zien dat Irene en ik letterlijk samen de lasten dragen :-)

We delen veel samen en zijn een mini-teampje :-) Voelt prettig om

team 2

hier een maatje te hebben.

Daarna zijn we nog even lekker gaan genieten van het strand en de zand tussen onze tenen. WE genieten ook samen van de geneugten van het leven :-)

Verder had ik een emotioneel zware week prive :-( veel gehuild, maar met dit liedje als levensles wil ik alles uit het leven proberen te halen en niet steeds denken, wat als en dan en toen, ...  Ik wil niet meer aan de kant staan van mijn leven maar er midden in.https://www.youtube.com/watch?v=v1l3JbBRpA8

We gaan samen ook de conditie uitdaging aan :-) samen rennen of 600 trappen beklimmen bij de hooiberg.  Dit is een geliefde trainingsplek voor velen.

Ik ben ook vol enthousiasme begonnen aan mijn reisschema voor Costa Rica, hierin wordt ik enthousiast en liefdevol begeleidt door Renee en Ed van Edveture. Dat wordt een bijzondere afsluiting van 3 bijzondere maanden in mijn leven.  Met herinneringen die gegrift zullen staan in mijn hart.
uitzicht uit goudmijn

Vervolgens is eergisteren ook de volgende uitdaging gekomen om in het volgende  weekend richting Orlando te gaan om te shoppen, Universal studio's te bezoeken en een helikopter vlucht te maken. Oooh god ik voel me zo blij als een klein kind.  Ik ben zo benieuwd.  En ik vind het helemaal zot dat ik zo een plotse beslissing heb genomen, maar weet maar zeker dat ik ervan ga genieten.

Dus volgende week spannende foto's van een klein uitstapje :-) maar het voelt groots :-)

Lieve mensen wat mis ik jullie allemaal, voor de vertrouwde gesprekken, de knuffels, de warmte, ...

Maar het voelt dankbaar om hier die druppel op een hete plaat te mogen zijn voor ouders.

Tot gauw met mijn verhaal over Orlando :-)

1. Chantal:
    Mooi geschreven Silvie!!!!
    Super dat jullie samen een fijne en waardevolle tijd hebben. En momenten dat je het moeilijk hebt, daar wordt jij alleen maar weer sterker van.
    We kijken met je mee uit naar volgend weekend :-)
    😘 Chantal
  2. Hanneke:
    Hoi Silvie,
    wat mooi om te lezen dat je je inzet voor de kindjes daar, maar vooral ook werkt aan je eigen ontwikkeling.
    Als ik jouw verhalen lees, krijg ik het gevoel dat er een hele andere, sterke Silvie terugkomt. Geniet daar en komende week van je grootse uitstap.
    Groetjes Hanneke
  3. Maddy:
    8 april 2018
    Je hebt al zo veel bergen beklommen Silvie en ook dit maakt je nog sterker en deze mooie ervaring neemt niemand je af.je bent een kanjer , benieuwd naar volgende week. Dikke kus
  4. Saskia Kesselaer:
    8 april 2018
    Wat mooi om te lezen Silvie. Ik moest aan dit liedje denken, toepasselijk: https://www.youtube.com/watch?v=QUQsqBqxoR4
    geniet!
    groetjes Saskia
  5. Suzanne:
    8 april 2018
    Lieve Silvie, na regen komt zonneschijn en zo zijn er vast nog wel een paar te bedenken. Geniet zoveel je kunt. Een spannend weekend tegemoet zien!!!
  6. Susan Abels:
    11 april 2018
    Zo uit het hart geschreven. En wat betreft die druppel: die druppel verandert niet de wereld, maar je verandert wel degelijk de wereld van dat ene kind of die ouders. Carpe diem, groetjes, Susan
  7. Lidia Caponi:
    13 april 2018
    « you CAN have everything !! »
    Mis je !!!