week 9 aftellen

23 mei 2018 - Oranjestad, Aruba

Hallo allemaal,myself

Go with the flow is nu ons motto :-)

Afgelopen week was een fijne week.  Door onze mind-set bij te stellen zijn we meer ontspannen en kunnen we nog ten volle genieten van de mooie momenten die we hebben.

aan het werkWe hebben zo ontzettend veel steun aan elkaar, om alle ervaringen te delen, te overleggen en te sparren.  Mijn mattie is top.

Ook is ze een luisterend oor voor al mijn verhalen over mannelijke aandacht, het chatten en het nachtleven :-).  Ze houdt alle chatpartners goed bij, volgt ze op en keurt ze :-):-):-)

De avonden door de week worden nu besteed aan het maken van de verslagen zo een 25 tal moeten we over drie weken af hebben.  We willen klaar zijn als we weer in onze thuishaven aankomen om daar alle tijd weer te kunnen besteden aan familie en vrienden.

Ik maak ondertussen toch meer tijd om te gaan dansen en te feesten, zoals velen onder jullie konden zien :-).  Vrijdag ben ik alleen achter gebleven bij de cassibari rocks om te dansen.  Leuk om mannen te ontmoeten die de moeite nemen om een groentje tav LA style salsa te helpen :-)  Vervolgens zijn we zaterdag een workshop glas kralen maken met mijn mattieglas kralen maken gaan doen.  Moeilijk om de controle niet te hebben over wat het glas doet en welk resultaat het precies zal kralen tot iets moois makengeven.  Er kwamen wat psychologische lessen aan te pas die ochtend :-):-):-)

Zondag hebben we de hele dag doorgewerkt aan bestellijsten voor de foundation en aan verslagen.  Dit gaf een erg goed gevoel.  Later op de dag toch nog even de tijd genomen om de Ayo Rock formations ayo Rocks Divi boomte gaan bezoeken waar de beste ayo rocks gevormd door de zeeFotograaf weer in Irene naar boven kwam.  Prachtige foto’s maakt zij.

ayo rocks gorilla Daarna lekker samen gaan eten, waarna ik weer alleen een stapje in de wereld ben gaan zetten met een flinke kater die op bezoek kwam op maandag als gevolg.  Maar ik heb genoten van de DJ-set op de dansvloer op het strand.   Mooier kan het toch niet zijn.

Ik begin te beseffen dat ik een aantal dingen ga missen … De warmte, altijd buiten kunnen zijn, de prachtige stranden, zee, strandbars, Latin muziek overal waar je komt en natuurlijk ook een beetje het kunnen verstoppen voor de realiteit thuis.  Waar dat ook mogen zijn … straks.

Grappig is ook te voelen dat ik zenuwachtig begin te worden voor mijn tweede uitdaging, het helemaal alleen reizen naar Costa Rica.  En nog raarder is het zenuwachtig zijn om weer naar huis te komen.  Why??? Geen idee!!!   De realiteit?  Thuisplekje creëren?  Vrienden en familie terug zien?  Nieuwe chat vrienden ontmoeten?  Ook thuis alleen dingen gaan ondernemen?  Echt geen idee?

Wordt vervolgd xxxmyself 2

1. Els Weekers:
    23 mei 2018
    Neem nog maar alles goed in je op meid. Geef alles maar een speciaal plekje. Want geloof me je gaat het nog missen. Net zoals je het hier ook mist. Geniet nog van de prachtige dingen daar. Je komt er als nog een sterkere persoon van terug. 😗😗😗
  2. Pauline:
    23 mei 2018
    Goed zo, geniet maar ten volle. En dat thuis komen zal idd het begin zijn van alweer een nieuw avontuur... Maar met een veel groter vangnet dan je Aruba avontuur. Komt helemaal goed ;-)
  3. Silvie:
    23 mei 2018
    Oooh liefste dames, dat is inderdaad zo fijn, te weten, hoeveel mensen mij graag zien en er voor mij zullen zijn. Dat is pas de rijkdom in het leven.
  4. Marleen:
    23 mei 2018
    Top Silvie, wat leuk te lezen dat je het naar je zin hebt, zinvol bezig bent en zin in het leven hebt, beter kan niet, 👍😘
  5. Els Weekers:
    29 mei 2018
    Hoi Silvie 😘nog heel wat leuke dingen op je progamma. Geniet er nog maar even van. Weldra terug thuis. We zullen blij zijn om je terug te zien. En je eens terug te kunnen omhelzen. Het gaat je goed en geniet nog maar even 😚😚😚