week 8 gemengde gevoelens ontstaan

17 mei 2018 - Oranjestad, Aruba

Deze week vind ik het een beetje moeilijk om te schrijven van de afgelopen week.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik me moet voelen!

We zijn stilaan met het aftellen begonnen.
Maar dat beangstigd me dus nu ook weer dat ik weet dat ik hier een aantal kinderen achterlaat die niet de kansen gaan krijgen die ze verdienen.
Het wordt me wel heel erg duidelijk dat je zonder een multidisciplinaire team onvoldoende kunt betekenen voor de ontwikkeling van ouders en kind op lange termijn.

genieten van een lunch op woensdagmiddagwoensdagavond genieten bij de pianobar

Verder hebben we afgelopen week het ook over een andere boeg gegooid. We hebben ons voorgenomen om te genieten van de laatste vier weken.onze lunch bij de zeerovers

En dat hebben we dan ook gedaan met een

extra fijne lunch bij de zeerovers op woensdag middag tussen de kinderen door.

Donderdag even gewerkt en daarna mooie glas juwelen gaan kopen om vervolgens weer even te gaan genieten op het strand.genieten op het strand ondanks de wolkjes

Poh nooit gedacht dat ik dat zou kunnen 😂. Maar ik geniet er wel van.

na het galopperen op het strandVerder zijn we zaterdag een privé tour paardrijden gaan doen. Waardoor we konden galopperen op het strand. Zalig en ook spannend. Hier zijn we toch wel weer door een bijzonder landschap gereden en enorm genoten.paardrijden door een prachtig landschap

klinken op moederdagEn dan zondag natuurlijk Moederdag vieren hier op Aruba voor mijn maatje Irene. Dat houdt dan in dat we beginnen met een ontbijtje op het strand en eindigen op het strand met uiteindelijk twee flessen cava 😍bubbels in het water

1. Pauline:
    17 mei 2018
    Oh en je hebt een hagedisje op bezoek gehad... Zoooo mooi toch die beestjes he.
    Geniet nog maar van je laatste weekjes... Groot gelijk
  2. Lidia Caponi:
    17 mei 2018
    Ziet ze shinen daar in de zee !!!! Drink der nog ma ene van mij xx
  3. Silvie:
    😘😘😘