week 7 leuke vooruitzichten

7 mei 2018 - Oranjestad, Aruba

Hallo, Hallo, Hallo week 7 is voorbij gevlogen door een extra snipperdagje en leuke vooruitzichten.

wijsheidEven beginnen met wat wijsheid.  Alles krijgt stilaan een plekje in mijn hoofd en mijn hart.  En het wordt steeds duidelijker wat ik op korte termijn wil en voor de rest zien we wel wat het leven te bieden heeft :-)

Maandag heeft mijn “mattie” haar man bij de luchthaven afgeleverd en is ze mij weer komen vergezellen.  Wat voelde dat weer lekker vertrouwd en zoveel gezelliger in huis.

Dinsdag hadden we dan meteen een extra snipperdagje.  Waarop we wat getut surf side beachhebben in de ochtend en namiddag hebben we genoten van het strand en de zonovergoten dag.  Op ons vertrouwde plekje surf side beach bar hebben ze heerlijke smoothies (gewoon klontjes ijs gemixt met vers fruit).  Daar genieten we dan ook rijkelijk van.  Het is een betaalbaar plekje om te genieten van zon, zee en strand.

’s Avonds ben ik met mijn maatje heerlijke kip saté gaan eten in een eettentje kort bij ons huisje.  Wat heeft dit gesmaakt, echt heerlijk en vertrouwd.

Woensdag ben ik meteen begonnen aan de tweede lessenreeks van Batchata.  De nieuwe figuur gaat nog wat tijd kosten, het is het toppunt van coördinatie voor de mannen.  Een arm snel bewegen en de andere traag en in een andere richting.  Dat wordt inoefenen voor de mannen, hihihi.  Ik had een beetje leedvermaak :-)

zonsondergang na rennenDonderdag gaan rennen en eenmaal voldaan terug bij de auto kregen we een spontaan geschenk van de natuur en konden we genieten van een prachtige zonsondergang.

Vrijdag was weer een dag van gemixte emoties.  Weer een heftige intake gedaan van een kindje dat hier opgegeven wordt en waarbij zelfs de kwaliteit van leven niet meer wordt nagestreefd door artsen.  Het is toch onvoorstelbaar.  Maar ook hier gaan we kijken wat we ouders nog kunnen bieden aan hulp.

kaartMaar bij thuiskomst werd ik verrast door een uitgeputte postduif :-)))))), bijna 4 weken onderweg geweest om tot bij mij te komen.  Een prachtig lief kaartje van mijn 3 hartsvriendinnen.  Wat deed dat even deugd :-)

We hebben voor de komende weken nog een workshop glaskralen maken geboekt en een privé tour paardrijden. We zijn zaterdag ons beiden gaan verwennen met juwelen van glas.  Echt prachtig wat deze mevrouw allemaal kan maken.  Erg moeilijk om te kiezen :-) dat snappen jullie natuurlijk wel :-) Resultaat volgt als alles klaar is ;-)

jeepVandaag hebben we een jeep tour gedaan en de hele dag de toerist uitgehangen.  Heerlijk genoten van een volledige rondrit rond het eiland, nagenoeg volledig off road.

Het was een natural bridgeflink bewolkte dag maar het was super gezellig.

natural bridge met irene We hebben nieuwe en al bekende bezienswaardigheden gezien.  bruggen bouwen

En de rit met deze 4x4 jeep was een heftige “on the limit”-rit.

1. Nancy Steinbusch:
    17 mei 2018
    Hoi lieve Silvie, wat heerlijk om steeds je verhalen te lezen! Wat een verrijking wat je allemaal ziet, doet, voelt, ervaart en meemaakt. Je beschrijft alles zo mooi, zo realistisch. Dat het ondanks de prachtige omgeving niet alleen maar rozengeur en maneschijn is.. Mooi hoe open en bloot je jezelf geeft. Dit wordt zo'n verrijking en verdieping voor jezelf. Velen dromen en fantaseren hiervan, maar jij doet het toch maar mooi. Als er iets is wat je op jezelf kunt zijn is dat je supertrots op jezelf mag wezen! Veel liefs Nancy