week 6

2 mei 2018 - Oranjestad, Aruba

Liefste vrienden en familie,

Verslag van week 6.  De tijd vliegt :-).

We genieten van de goede dingen des levens en hebben nog een paar leuke activiteiten gepland voor de laatste weken die we voor de boeg hebben.

Met deze week erbij geteld is het nog 7 weken.  En voor mij dan nog een weekje genieten in Costa Rica.   Dus voor mij 8 weken voor ik weer met jullie allen kan gaan afspreken ;-)

De afgelopen week heb ik mijn maatje Irene heel hard gemist.  Zij had een weekje verlof samen met haar man.  Er was ook een extra dag verlof, vrijdag koningsdag.  Hierdoor werd ik verplicht om zelf te kiezen wat ik wilde doen en er invulling aan te geven.  Dat was toch een lastige voor mij.  Ik heb toch vaak de neiging om me aan te passen aan wat anderen willen of mee te gaan in hun ideeën.  Het is moeilijk voor mij om alleen te zijn.  Maar we hebben het overleefd :-)  En stilaan begin ik rust te vinden en te ontdekken wat voor mij belangrijk is voor de komende tijd.

Ik heb mijn tijd ingevuld met face timen, chatten, uitslaap-tijd.  En natuurlijk voor iedereen die me kent was er ook tijd voor shoppen :-)  Een aantal kledingstukken shoppen eerste resultaatdie ik had meegenomen waren al aan de ruime kant maar dat is er hier niet beter op geworden.  Dus resultaat broeken in de vuilbak en nieuwe kleren kopen.  En dat is erg :-)))))

Verder heb ik op zondag een duikboottocht duikbootgedaan.  En dat was heel mooi maar ik ben zo misselijk als iets geworden.  Want op een boot weet ik ondertussen dat ik naar de horizon moet kijken en dan valt het zeeziek worden wel mee.  Maar waar kijk je naartoe in een duikboot?  Geen idee, dus resultaat misselijk :-)

vissen voor het wrakuitzicht vanuit de duikboot

Woensdag en zaterdagavond ben alleen op stap geweest en heb ik me in de dansmenigte durven mengen met een paar volhoudende mannen ;-) die niet geloofden dan ik niet kon dansen :-)))))

level 1 salsaEn zondagavond was het afstudeeravond van alle levels in de dansschool met afterparty.  En ja hoor ik was geslaagd voor level 1 van Batchata en Salsa :-)  We plakken er meteen nog level 2 achteraan voor ik weer naar huis vertrek :-)level1 batchata

Week 7 is weer volop bezig waarvan volgende week weer een update, dikke knuffel, tot later….

1. Rachel vandenreydt:
    2 mei 2018
    Mooi 🌺🌸alles is er mooi en zo te lezen geniet je er echt van , dus blijf genieten voor je het weet is het om 😖 dikke knuffel 🌸🌺🌸🌺
  2. Pauline:
    2 mei 2018
    Super dat je weer een stukje van jezelf hebt ontdekt, ontwikkeld... En vooral super dat je zo kan genieten. <3
  3. Els Weekers:
    2 mei 2018
    Toch mooi om jezelf te leren ontdekken. Een hele levenservaring. Nog even en we kunnen samen naar nog meer verhalen en gebeurtenissen luisteren. Je doet het daar heel goed meid.😚
  4. Silvie:
    Thanks girls 😘
  5. Ingrid:
    2 mei 2018
    Hee Silvie, wat een Avontuur voor jou! Met plezer volg ik je blog. Trots kun je zijn op jezelf en ik vind je Superdapper👍👍👍Verl groetjes uit ons kolkerlandje waar t wel herfst lijkt😘
  6. Pia:
    4 mei 2018
    Ha Silvie, geweldig wat je allemaal meemaakt en onderneemt!
    Je doet dat maar allemaal!
    Dit neemt niemand je meer af.
    Geniet en wij genieten van jouw verhalen!
    Liefs, Pia